piątek, 25 stycznia 2013

Figa z... owsem:)

Czasami będę chciała Was przekonać do zdrowego jedzenia oraz do faktu, iż zdrowo nie znaczy niesmacznie. Dziś polecam płatki owsiane. Są naprawdę bardzo zdrowe i pożywne. Dobrze wpływają na naszą skórę oraz serce. Mają działanie osłonowe i przeciwnowotworowe. Można zrobić z nich również odżywczą maseczkę na twarz:) 
Ale nie będę Was tutaj katować nudnymi wykładami żywieniowymi. Po prostu warto wprowadzić je do naszej codziennej diety i koniec. A przy pomocy naszej własnej fantazji możemy stworzyć danie istnie wykwintne godne podniebienia najlepszych smakoszy:)
 Choć smak dzieciństwa kojarzy mi płatki owsiane z ciepłym mlekiem i cynamonem ja obecnie jadam je na kilka sposobów. Dodaję je na przykład do ciast po zmieleniu na mąkę. Albo jadam z jogurtem i owocami. Ostatnio przygotowałam taką przegryzkę deserową z wiórkami kokosowymi, ananasem, polewą jogurtowo-arakową, orzechami i figą. 

Przez jakiś czas nie będzie mnie w sieci, więc nie martwcie się zbytnio. Wrócę niedługo i pochwalę się nową kamizelką frędzlową jaką ostatnio wyczarowałam ze starych spodni dżinsowych i włóczki:)

Ściskam mocno :)