piątek, 12 kwietnia 2013

Elokwencja czy szczerość ? - oto jest pytanie...

Ponieważ jest to blog o byciu sobą nie byłabym mną, gdybym nie poruszyła tematu Piotra Żyły. Wesołego, radosnego i naturalnego skoczka pokochało wielu Polaków właśnie za wyżej wymienione cechy. Kiedy po raz pierwszy ujrzałam go w TV od razu obdarzyłam wielką sympatią (uwielbiam takich ludzi) i pomyślałam, że nie będzie miał w naszym kraju łatwo. Bo przecież znajda się zaraz ci mądrzy i elokwentni, którzy zarzucą mu brak kultury wypowiedzi. Zaraz będą chcieli uczyć Piotra prawidłowego wysławiania i odpowiedniego zachowania się przed kamerą. No i oczywiście znalazł się już pierwszy krytykant - "wybitny polski dziennikarz" Paweł Zarzeczny, którego tylko super laska podnieca jak stwierdził podczas swojej wypowiedzi nie zostawiając na chłopaku suchej nitki i nazywając głuptakiem z debilną bródką. Zresztą Adamowi Małyszowi też się dostało. I nie będę tego nawet komentować.
Sytuacja ta potwierdza mnie tylko w przekonaniu, że rację mam przedkładając ludzką szczerość i naturalność nad tą wielce mądrą elokwencję. Panie Zarzeczny może zamiast krytykować poczynania naszych skoczków ruszyłby pan swoje cztery litery i sam się wykazał. Pięknie i poprawnie  mówiących mamy już na pęczki w ... polityce. 

Całe szczęście idzie weekend. 
Trzeba wyłączyć programy informacyjne, włączyć muzykę i oderwać się od rzeczywistości. 
W końcu mamy dwa wolne dni:) 
Miłej zabawy Kochani.
I porządnego odpoczynku.

Ps. Ja już jestem przygotowana. 
Wzór na koszulce jest mojego projektu:)